Re: Problem z instalacją SB Live 5.1

Autor: towarzysz Vader (vader_at_nospam.regionalna.net)
Data: Tue 20 Aug 2002 - 10:52:15 MET DST

tpsky_at_poczta.onet.pl wrote:
> Oczywiście, że tak zrobiłem ale po instalacji sterowników znowu krzyczy o
> drivery do PCI Card itd, jak dalej anulujesz to ci nie zainstaluje i po
> restarcie znowu będzie się pluł.

Dwa dni temu instalowalem swoja winde (98se) na nowo. I oczywiscie
SBLive! 5.1 do tego. Zadnych takich objawow nie mialem. Winda nawet nie
probowala rozpoznawac SB. Dopiero po instalacji z plytki karta byla
widoczna. Sprobuj moze wypieprzyc wszystkie rzeczy zwiazane z karta
dzwiekowa i na takim "czystym systemie" zapusc instalke.

--
towarzysz Vader - vader_at_nospam.regionalna.net
         http://www.regionalna.net/