Re: NVIDIA GeForce2 MX/MX 400 tv out

Autor: Marcin Sokołowski (a600user_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 20 Aug 2002 - 10:03:18 MET DST

Użytkownik "1" <ryssem_at_wp.pl> napisał w wiadomości

> Mam identyczna karte. Zainstalowany mam najnowszy detonator.
Sciagnalem
> Tvtool 6.5 ,ale niestety dziala tylko przez 15 minut . U mnie obraz
jest w
> stabilny. Czy jest inny ale darmowy program o podobnym dzialaniu?

Rejestracja to tylko 10 Euro, jak masz karte typu Visa, to klucz
wysylaja w przeciagu 24h. Polecam TV-Toola, bo ma mozliwosc regulacji
nie tylko wielkosci obrazu (z oversacanem/bez), ale i innych bajerow
typu sila interlace, korekcja sygnalu nosnego, sygnal panoramiczny itd.

--
Pozdrawiam !
Marcin Sokołowski