Re: Fachowcy: mowcie jeszcze...

Autor: pan_kierownik_at_poczta.onet.pl
Data: Tue 20 Aug 2002 - 11:11:11 MET DST

> Napisal do czego bedzie go uzywal. I tego sie trzymam... Swoja droga i
> tak bedzie wolno bo kolega kierownik ma stary dysk, stara grafe, stara
> pamiec... :P A w rozwiazaniu ktorego sie uczepil, czyli AMD i tania

Przy zakupie AMD i taniej plyty, daloby rade zamienic rowniez pamiec. Nie
pisalem tego, ale to wynika bezposrednio z modeli plyt o ktorych pisze. Na
grafice mi niespecjalnie zalezy, bo po co mi wydumana karta do Buildera i
Delphi. Tryb tekstowy pokaze rowniez... Co do dysku to i owszem, ale w planach
mam go zamiar zmienic. Zmieniam kompa na raty. I dlatego chce min. chce kupic
nowe komponenty. A tanie nie zawsze znaczy zle, w przypadku Gigabyte i Shuttle
o ktorym rowniez pisalem to chyba nie jest prawda.

GloomY