Re: Odzyskiwanie hdd przez Agate.

Autor: Sniper (Sniper10000_at_NOSPAM.poczta.onet.pl)
Data: Tue 20 Aug 2002 - 09:59:54 MET DST

Użytkownik "KRiZBi" napisał:

> W sumie co do efektów to masz rację ale zanim zaczniesz na drugi raz
> takie bzdury wypisywać o systemie plików poczytaj sobie co to jest ten
> FAT, root-dir i jak i gdzie zapisywane są nazwy plików (bynajmniej nie
> w ich nagłówkach ;) To tyle czepiania się kwestii formalnych :)

Jeśli chodzi o ten post, dłuższą wypowiedź wystosowałem bezpośrednio do
adresata.
Tutaj tylko krótkie sprostowanie: faktycznie zapisywanie nazw plików w
nagłówkach nie stanowi żadnej reguły, mimo, że w bardzo wielu typach plików
jest powszechną praktyką. Napisałem tak, żeby było prościej, bo pełne
opisanie struktury FAT'a, katalogu głównego, itp. to temat na sporą książkę.
Zresztą: chodziło tylko o odzyskanie danych...

Pozdrawiam,
Sniper