Dziwny problem z drukarka

Autor: usun_to (lucass.home_at_wp.pl)
Data: Tue 20 Aug 2002 - 08:37:57 MET DST

Czesc. Mam drukarke HP DeskJet 600. Uzywam jej od kilku lat i wlasciwie nie mialem z nia
wiekszych problemow. Az do dzis. Drukowalem kilkadziesiat stron i nagle wciagnela z kilkanascie
naraz. Wylaczylem ja i recznie wyciagnalem te kilkanascie kartek. Postanowilem drukowac dalej i
okazalo sie ze drukarka nie dziala. Kiedy chce cos wydrukowac to bez przerwy: kilka sekund
syczy i nagle huk (widze ze przesuwaja sie o kika stopni w tym czasie rolki, wciagajace papier.
Dzieje sie tak do wylaczenia drukarki. Mozecie mi pomoc?

--
      _