Re: Myszka optyczna. Jaka ?

Autor: Henry\(k\) (henrico8_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 20 Aug 2002 - 07:59:33 MET DST

Użytkownik "Cooger" <squadaq_at_box43.pl> napisał w wiadomości
> czytac

> który model ? Grasz może w jakieś FPP ? Jak się sprawuje ? "Nie ma

Microsoft IntelliMouse Optical USB/PS2. Taka srebrno-szara z 5 guzikami
(jeden w scrollu), scroll, czerwona podstawka i tak świeci z tyłu fajnie na
czerwono :-).

> poślizgów" ?

Gram w różne giery, braciszek wręcz zamęcza kompa na różnych FPP i jescze
nigdy od pół roku bodajże nigdzie z niczym nie miałem żadnych problemów.
Mysz jest wpięta w PS2 jakby to miało jakieś znaczenie. Jest dla mnie
rewelka i jak (puk, puk) padnie to drugą taką kupię.

Pozdro.

--
Henry(k)
Uwaga: zabezpieczenie antyspamowe.