Re: divx a grafika

Autor: Marcin Kielesiński (misterq_at_canpol.pl)
Data: Tue 20 Aug 2002 - 00:51:25 MET DST

Witaj. slonpn,

Monday, August 19, 2002, 10:58:48 PM, napisałeś(aś):

> Kompletnie nic! Chociaz gdzies cos kiedys czytalem o sprzetowej obsludze
> mpg4(moze to byly spekulacje jakis czas temu na temat r9700?), ale chyba
> nie ma czegos takiego w szerokiej sprzedazy. Swoja droga na twoim sprzecie
> powinno dac sie filmy calkiem znosnie ogladac.

Mam szybszy procek od kolegi (Cel563), NVidię Vantę i również szarpią
(oczywiście te w większych rozdziałkach). Na win98 dało się żyć,
większość filmów chodziła płynnie, na win2k - już nie. Ale wolę zdrowe
nerwy, i brak problemów (win2k), niż filmy, z resztą lada dzień
wymieniam proca na coś szybszego.
Kodeków próbowałem chyba wszystkich dostępnych w sieci, zatrzymałem
się na DivX 5.02, które okazały się najszybsze.

Pozdrawiam serdecznie

--
Marcin Kielesiński/MisterQ^dt
mailto:misterq_at_canpol.pl IRC:MiniQ GG:3241746