Re: ECS DeskNote serii 3C (Celeron III) - jak chodzi d

Autor: Ein (trefl_at_interecho.com)
Data: Tue 20 Aug 2002 - 00:47:43 MET DST

Użytkownik "Maciej Nowak" <novaxim_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Jak w pytaniu, zastanawiam sie nad kupnem tego notebooka i interesuje mnie
> jak jest z jakością dźwięku w tym notebook'u. Chciałbym też od czasu do
> czasu pograć, dlatego jestem ciekaw jak chodzi tam grafika. Może ktoś ma
> taki akurat egzemplarz?

swego czasu byl test tego cuda na viahardware.com poszukaj sa tam info o
wydajnosci a z tego
co pamietam to coz zintegrowany graficzny rdzen byl raczej wydajny biurowo a
o 3d mozna bylo
zapomniec.... sprawdz...

ein

btw to nie jest notebook -> to jest desknote -> brak baterii - zasilanie
zewnetrzne, wymienny latwo
dostepny dysk plus standardowe moduly ram jako bonus. w sumie ciekawa rzecz