Re: Shuttle AK35GT2

Autor: Ein (trefl_at_interecho.com)
Data: Tue 20 Aug 2002 - 00:28:52 MET DST

Użytkownik "YAQB" <jajorNOSPAM_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam!
>
> Chcialbym Was zapytac o wszelkie opinie i uwagi na temat plyty
Shuttle'a
> AK35GT2 na Via KT333. Przejrzalem wstepnie archiwum i nie znalazlem nic na
> ten temat, pomimo ze KT333 juz jest na rynku jakis czas.
>
> Moj wybor padl na Shuttle'a, bo jego cena jest nie do przebicia, a
AK31
> byla bardzo udana konstrukcja, co obiecuje, ze AK35GT2 tez bedzie dobra
> jakosciowo i wydajnosciowo (co wydaje sie potwierdzac test na tom's
> hardware).

jedna z najlepszych plyt na kt333.... shuttle tym modelem pokazal ze jest
pierwszoligowcem [ma wszystko co trza, takze do o/c, stabilna skala, szybka
na def, jakosc wykonania duzy +]
co do ak31 to bez dwoch zdan najlepszy stosunek jakosci do ceny imho
ehhh i te ich mini box-y dlaczego nie ma tego w polandzie...dlaczego!?
ostatnio zaprezentowany model jedzie na socket A i ddr266/333 ma oczywiscie
wszystko co potrzeba [lan, dzwiek przyzwoity, usb2, ieee etc.] i AGP slot!
ja chcem to malenstwo ...hmmm...sorx za zboczenie z watku :P

ein