Odp: Fachowcy: mowcie jeszcze...

Autor: Sławomir Koczubiej (pan_kierownik_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 19 Aug 2002 - 22:41:34 MET DST

Bo juz raz przejechalem sie na kupnie uzywanego sprzetu. W sklepie mam
gwarancje, rekojmie, PIH i inne takie...
Musze jak najszybciej kupic plyte, mam malo kasy (niestety) i nie chce
zastosowac polsrodkow. A plytka ze Slot A jest bardziej przyszlosciowa -
wsadze w nia wiecej produktow AMD niz Intela w jakies gniazdo, do ktorego
juz nie robia prockow. Ot i cala filozofia. I jeszcze jedno: koles ze sklepu
obiecal, ze wezmie stara plyte i proca, doplace i wezme u niego nowego AMD z
wiatrakiem (ceny przyzwoite) a plyte kupie gdzie indziej. Tylko zastanawiam
sie jaka. W sumie mialbym nowa plyte z nowym procem na gwarancja. W razie
klopotow ide do sprzedawcy i nie mam klopotow (wiekszych). To wydaje mi sie
atrakcyjnejszym wyjsciem niz trzymanie starej plyty i kupowanie uzywanej, a
nie daj Boze wysylkowo.

GloomY