Monitor SONY - skazy na szkle.

Autor: PITmaster (pitmast_at_alpha.net.pl)
Data: Mon 19 Aug 2002 - 21:56:25 MET DST

Mam monitor SONY E200 Multiscan. Ostatnio zauważyłem, że na kineskopie
pokazują się drobne skazy - coś w rodzaju kropelek tylko na pewno nie są na
zewnątrz bo nie daje się ich zetrzeć. Jest to wyraźnie wada szkła na
zewnątrz kineskopu. Ponieważ w monitorze tego typu szkło nie jest matowe
dlatego jest to dość widoczne. Zupełnie nie wiem dlaczego to się pojawia i
ile jeszcze tego się pojawi. Monitor ma nie więcej niż trzy lata. Pomóżcie!

PITmaster