Re: Gigabyte GA 7DX

Autor: news (Wagram1806_at_ms-news.pl)
Data: Mon 19 Aug 2002 - 20:02:48 MET DST

Użytkownik <pan_kierownik_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Juz po zimnym prysznicu, mimo wszysko prosze wyjasnic... Zdaje sie ze
pisales w
> poprzednim watku, ale o innej plycie Gigabyte... Ta podeslal mi zyczliwy
> grupowicz a ja niestsety nie jestem encyklopedja i wole zapytac Tych,
ktorzy
> wiedz lub maja.
>
> GloomY
Wiatam,
Zdałem pytanie, a nie stwierdzałem fakt. Czasami wydaje mi się, że na tej
grupie
ścierają się jakieś niezrozumiałe strefy wpływów. Wystarczy odpowiednio
zorganizowana
akcja, aby mniej zorientowanych uczestników przekonać do tej, a nie innej
marki.
Przykładem tego może być dyskusja na temat sprzętu firmy ECS.
Jeżeli się pomyliłem to przepraszam.
Pozdrawiam i życzę optymalnego wyboru płyty głównej.
K.W