Re: Myszka optyczna. Jaka ?

Autor: Krzys (krutko_at_link.pl)
Data: Mon 19 Aug 2002 - 16:13:06 MET DST

> Doloz troche i kup Optyczna na smyczy. W przyszlosci nie bedziesz musial
> wydawac na baterie, te zwykle siadaja w najbardziej kluczowych momentach
:-)
> Microsoft oczywiscie, wydatek na kilka lat, te inne siadaja po roku.

bzdura!
FlaDnaG ograniczyl swoja zasobnosc do 70zl za ta cene mozna kupic myszke
optyczna Logitecha (OEM), ktora wcale nie wysiadzie Ci po roku bo Logitech
to jest bardzo dobra firma, robia mychy na dobrych podzespolach, ktore
wytrzymuja baardzo dlugo, moja poprzednia mycha logitecha 'zyla' (wlasciwie
to dalej zyje, tylko nie podlaczona) 6 lat, az ja wymienilem na radiowke
logitecha. poza tym daja na tego opticala 3 lata gwarancji.

pzdr.

--
 krutko_at_link.pl    UIN: 36792115
 http://www.cms.pl  +48604609102