Re: C 533 p³yta ECS czy mozna podkrecic

Autor: GLide (glide_at_terramail.pl)
Data: Mon 19 Aug 2002 - 14:38:44 MET DST

On Sun, 18 Aug 2002 12:40:10 +0200, "Jarek P..."
<perysp_at_poczta.onet.pl> wrote:

>mam procka C533 i p³ytê ECS P6BAT-A+(tak jest napisane w karcie) a SiSoft
Wybrales sobie jeden z najgorzysz prockow do podkrecania.
Dla starych celkow ~600MHz to raktycznie granica jaka potrafia
osiagnac.

>Sandra wykrywa p³ytê P6BAT-AP próbowa³em podkrêciæ procka z 66MHz x 8,0 na
>75 x 7,5 a potem na 75 x 8,0 i czasami W98 zawiesza³ siê przy starcie a je
Mnoznik jest zablokowany w procku na stale i zmiana w biosie nic nie
da. (chyba ze masz jeden z nielicznych egzemplarzy testowych z
mnoznikiem odblokowanym - w co watpie)

>¶li zrobi³em ju¿ na 83MHz x obojêtnie jaki mno¿nik nic nie startowa³o i mu
policz ile to bedzie 83x8 - moze z jakims super chlodzenim typu
peltier itp daloby rade :-)

>sia³em resetowaæ bios na p³ycie zwork± czy kto¶ wie jak to zrobiæ? z
>góry dziêkuje za pomoc perysp_at_poczta.onet.pl
Ogolnie plyta do podkrecania jest kiepsciutka i za duzo na niej nie
zdzialasz. Jesli procek wstaje przy FSB75 mozesz sprobowac podniesc mu
troche na piecie (krokowo). Jesli uda Ci sie uzyskac stabilna prace
przy powiedzmy 2.2V to bedzie duze szczescie. Nie zapomnij przy tym
zadbac o jak najlepsze chlodzenie - sporo teraz na rynku wydajnych
coolerkow.
Na koniec zastanow sie czy warto bawic sie w to wszystko dla biednych
66Mhz (zakladajac, ze po tych wszystkich zabiegach pojdzie na 75MHz).

Pozdrawiam
GLide