Re: Zakup komputera

Autor: Witold Władysław Wojciech Wilk (maniack-news_at_zawilcow.tyc.katowice.supermedia.pl)
Data: Mon 19 Aug 2002 - 13:03:40 MET DST

Zbyszek do pl.comp.pecet napisał(a):
>> PIV 2.20Ghz (lepszy do kręcenia) ~1300
>
> A pojdzie na FSB533?

kwestia szczęścia. ale nie mówię "kręcić na dzień dobry". za jakieś 2-3
lata będie to świetne "odroczenie wyroku".

> A czy przy tej cenie lepiej nie zastanowic sie nad RIMMami?

IMHO nie. zamykasz drogę rozbudowy w przyszłości...

> Dolozyc to wersji z Raidem koniecznie, lub jeszcze z LANem i reszta
> opcjonalnie. 2 kanaly ide to w dzisiejszych czasach za malo.

wiem, ale się nie mieściłem w 10k PLN ;^) wpierw wziąłem ten największy
wypad Max2-cośtam, ten z m.in. bluetooth, etc ;^)

> 1x80GB B4, Maxtor, WDC do wyboru (byle nie Samsung i IBM).
> Ew jakis drugi dysk by sie przydal (jakos ostatnio doszedlem do wniosku, ze
> w kompie nalezy posiadac 2 HDD i na obu trzymac katalog z dokumentami).

tutaj walnąłem się. bo wpierw bałem pod uwagę:
1x 40gb barracuda4 + 2x 120gb maxtor d540x, *jednak* wyszło 12k PLN ;^)

> Skoro gry go nie interesuja, to moze R8500 (Gigabyte) czy R9000 (jak sie
> pojawia jakies firmowe) a do Video np Aver EZ Video.
> Osobno karte video, zeby jak zainteresuje sie grami, to kupujac nowa karte
> nie placic znowu za wejscie Video.

też tak można. ale to jest kwestia gustu. przy takim wypasie to pewnie
kilka razy chcieć będzie. pozatym to co napisałem miało w opisie
video-in... (VIVO)

> Autor watku nie wspominal nic o modemie... ?

ani lanie, ale zgaduję jego intencje ;^) a co do intela - trzeba się
trzymać firmy ;^>

> Z UPSow znam tylko APC i mam z nimi dobre doswiadczenia.

też, ale drogie, a ever też będzie ok. pozatym ma zapas mocy, bo ten
zestaw będzie prądożerny...

> O tak :)
> I jeszcze z literka B na koncu (Czarna!)

chyba droższa ;)

btw: ja kiedyś kupię BIG'a beżoweg, ale przemaluję na czarno-czerwono
;^) mniam ;^)

> O tak :)
> Ilekroc kogos sadzam przed moim kompem, to sie zachyca klawiatura.

ja mam stare ergonomiczne chicony, przyciski starte, ale za to jaka
wygoda... choć ma 3 latka to nadal jest ok ;)

> A tu mam dylemat to, czy MS Wireless Explorer...

widząc 10k PLN postanowiłem zrobić pełny wypas ;^)

> iBP :P

IMVHO za mało wydany i za głośny ;^p pozatym zalman ładniejszy ;^)

--
|_Witold_W._W._Wilk_<maniack_at_zawilcow.tyc.katowice.supermedia.pl>_|
|_______________________ICQ#65665716_GG#3211630_(+48(0)322270471)_|