Re: Zakup komputera

Autor: ws (qba12345_at_wp.pl)
Data: Mon 19 Aug 2002 - 13:22:42 MET DST

> za trzy latka będzie albo nowy komputer, albo odciągniesz wyrok o rok
> kręcąc ;^)

Bedzie nowy

> wiem, ale masz cdrw. o ile nie będziez miał 10 gier po 2GB instalce na
> raz to będziesz się mieścił...
Gier nie bedzie - ale beda probki ktore troche zajmuja (video:))
Na poczatek 80-100G a potem moze wiecej

> kwestia gustu. osobiście wziąłbym najtańszy i podłączył do wieży ;^)
W firmie nie podlaczam do wiezy - ale za to podlaczam do mikrofonow :-)

> osobiście zauważyłem, że im ważniejszą rzecz robisz tym większe
> prawdopodienństwo padu zasilania. mi tak lekko zabito seagate'a u10,gdy
> prąd padł podczas kopiowania w obrębie partycji... dysk obecnie
> *jeszcze* działa...
To moze wezma jakiegos prostego za 400PLN

> big tower, obudowa, świetny zasilacz, porządnie wykonana. jak nie pasuje
> big tower to kup midi, ale też chieftec'a. albo enlighta ;^)
Moze

> no to weź coś z m$ lub logitecha, lub coś z droższych a4tech...

> cichy cooler. ewentualnie chłodzenie wodne (byłbym właśnie za
> watercoolingiem ;^) ).
W firmie 3 osoby w pokoju, 3 kompy +szum zewnatrz - nie docenie ciszy.

Pozdrawiam, Waldek.