Re: NVIDIA GeForce2 MX/MX 400 tv out

Autor: Marcin Sokołowski (a600user_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 19 Aug 2002 - 09:47:54 MET DST

Użytkownik "Jowita" <jowitakucinska_at_wp.pl> napisał w wiadomości

> Posiadam taka karte (jw w temacie). Po uruchomieniu divixa obraz
(wizja) nie
> jest rozszerzony na caly ekran telewizora. Zainstalowalam sobie
Tvtoola 6.5
> i to pomoglo, lecz niestety stracilam na jakosci obrazu ("biale
kreseczki",-
> zla jakosc obrazu).Czy jest na to jakas rada?
> Z gory wielkie dzieki.

Ja docisnalem kabelek do sledzia karty i kreseczki znikly :)

P.S.
Poniewaz niektore obudowy maja waskie szczeliny dla sledzi i niektore
kabelki zwyczajnie nie wchodza do konca, trzeba albo kabelek TV-Out
"wypchnac
" do przodu z jego wtyczki, badz lekko nadciac te wtyczke. Ale zanim
zmasakrujesz wtyczke, sprawdz, czy reczne dociskanie kabelka nie
powoduje luzow i poprawia jakosc obrazu :)

--
Pozdrawiam !
Marcin Sokołowski