Re: Czy ktoś miał problemy z ECS K7S5A?

Autor: Tomasz Grzegorczuk (gregor_at_dresik.z.pl)
Data: Mon 19 Aug 2002 - 12:10:53 MET DST

Mam plyte od tygodnia i nie zauwazylem zadnych bledow, nic sie nie wiesza
(ani razu od czasu gdy ja mam nie mialem zwisu) mozna ja podrasowac co juz
probowalem zmieniajac bios i mam opis gdzie wlutowac rezystor tak wiec
wszelkie proby namawiania w sklepach (gdzie nie ma plyt ECS) na kupno innej
o wiele drozszej jest glupstwem. Chyba, ze ktos ma ochote wydac 2x tyle i
miec sprzet w prawdzie lepiej wyposarzony ale niczym sie praktycznie nie
rozniacy od taniego ECS`a