Re: Zakup komputera

Autor: Tomasz Jaszowski (toudi_at_tower.t16.ds.pwr.wroc.plNO_SPAM)
Data: Mon 19 Aug 2002 - 11:53:47 MET DST

Użytkownik "ws" <qba12345_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> mial
> Cyfrowa kamere podlaczyc moge przez Audigy, ale ale sam tez myslalem o tej
> karcie -

tnij fragmenty postow ktore nic nie wnosza, bo ciezko sie Ciebie czyta :)

a co do strat... pilota, wejscie DV, i troche na szybkosci... ja mam
zwyklego/pierwszego RADEONA AiW i jestem zadowolony.. tylko wlasnie mi tego
pilota brakuje :) ale to da sie obejsc, tylko trzeba troche pogrzebac w
sieci i polutowac... :)

pozdrawiam

--
Tomek