Re: ATI czy nVidia?

Autor: Sniper (Sniper10000_at_NOSPAM.poczta.onet.pl)
Data: Mon 19 Aug 2002 - 11:48:36 MET DST

Użytkownik "/\rkhan" napisał:

> i jak na razie to mu się Unreal Tournamen czasami wiesza
> a u mnie "fruwa" ;-))

Ja mam NVidię i jak wystarczająco rozkrzaczę Windowsa, to też mi się potrafi
coś powiesić. To samo dotyczy ATI - nie ma sensu wypowiadanie się, że ATI
jest do bani, bo jakaś gra się wiesza. Skonfiguruj dobrze system, zainstaluj
stabilne sterowniki i postaw to wszystko na porządnym sprzęcie - to
przestanie się wieszać. Bo inaczej nie ma co psów wieszać na dobrej firmie.

Pozdrawiam,
Sniper