Re: NVIDIA GeForce2 MX/MX 400 tv out

Autor: FRANC (kmodzel_at_box43.pl)
Data: Mon 19 Aug 2002 - 11:27:24 MET DST

"Jowita" <jowitakucinska_at_wp.pl> wrote in message
> Zainstalowalam wersje 4.5 lecz niestety nie moge "puscic" sygnalu tv na
> ekran telewizora :(( Moge tylko "puscic" sygnal tv jak w opcjach karty
> graficznej ustawie sobie KLONOWANIE, ale wtedy obraz nie jest rozszerzony
na
> caly ekran:((

Kurcze, nie mam przed nosem mojego sprzetu, ale moze cos z glowy:
Sprawdz nastepujace rzeczy:
1. Zmien rozdzielczosc na 800x600 lub 640x480
2. Przy uruchomieniu tvtools powinien na ekranie pojawic sie obraz
kontrolny -kolorowe, grube, pionowe pasy.
3. Wybieramy w tvtools te zakladke, w ktorej sa obrazki przedstawiajace
telewizor i monitor. Po wcisnieciu na telewizor wskakuje (powinien) obraz
monitorowy na TV i dodatkowo na monitorze spada czestotliwosc odswierzania.
(tyle pamietam)

Pamietam jeszcze, ze w momencie, gdy pierwszy raz robilem calosc operacji w
TVTool, to program poinformowal mnie, ze przed przelaczeniem musze byc
pewien, ze moj monitor wytrzyma niskie odswiezanie ekranu.
Za rozciagniecie obrazu odpowiedzialne sa mozliwe do odznaczenia 3 opcje:
standard, desktop i cos tam jeszcze...

Powiem na koniec, ze "klonowanie" obrazu robie juz tylko wykonujac 2 rzeczy:
1. uruchamiam tvtools; 2. klikam ikonke telewizora. Nie ruszam w ogole opcji
WLASCIWOSCI EKRANU/KARTA....itd. Choc (nie pamietam dokladnie) byc moze
trzeba cos tam najpierw przestawic...

Pozdrawiam
FRANC