Re: Zakup komputera

Autor: ROLNIK (bijej_at_poczta.fm)
Data: Mon 19 Aug 2002 - 11:00:35 MET DST

Ramu jak najwięcej

> Grafika??? (Cos z wejsciem Video - amatorskie zgrywanie z VHS -
> moze jakies All in Wonder (z TV)) -gry zasadniczo mnie nie interesuja.
Mi sie karty ATI bardzo podobają, faktycznie najwięcej z nimi problemów przy
grach
> Monitor (na liscie jest juz troche artykulow 17' vs 19' - ale ciagle nie
> wiem czy za ok 1700PLN kupic
> NEC FE950+ (czym sie rozni od 95F - na stronie Neca sa takie same
> parametry) czy jakas dobra 17'- jaka?)
Monitor to chyba 19'-ja jestem b. zadowolony z LG Flatron 915FTplus, ma on
huba USBx4-, moze jakiś panel LCD?

> Glosniki Creative Inspire 5300
> Karta Muz. SB Audigy Platinium (lub Platinium E - czy roznia sie tylko tym
> ze E jest wyprowadzone na zewnatrz
> kompa czy tez jakims programami)
Myśle, że jeśli chodzi o audio to to jedyny słuszny wybór i niema co
kombinować.

> Nagrywarka (LG 32/10/40 - stosunkowao malo wypalam)
> DVD -np. NEC
Przy przeciętnym użytkowaniu niema co się bardzo zastanawiać co brać, może
tylko warto, żeby nie był to oem, tylko było załączone od razu jakieś
oprogramowanie do nagrywania płyt i odtwarzania DVD.

A niepowinieneś jeszcze dołożyć jakiejś kamerki-prostego aparatu foto?

Pozdrawiam Bartek