R7500 & daewoo 1502B1 & WinME- help...

Autor: harpy (harpy_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Mon 19 Aug 2002 - 10:04:31 MET DST

Cześć,
Proszę o pomoc ! Otóż kupiłem ostatnio Radeona 7500 64MB DDR (wcześniej Riva
Tnt2 M64 32MB) i nie moge na swoim monitorze ustawić częstotliwości
odświeżania więcej niż 75HZ ! Co jes nie tak - wcześniej spokojnie ustawione
miałem 85HZ i było wsio OK (mowa o rozdzielczości 800x600).
Teraz ustawiam na zakładce karta - czestotliwość 85Hz - test idzie OK -
akceptuje i ... wyswietlam sobie czestotliwość na monitorze (przyciskami z
monitora) i ... nadal widze 75 Hz. W tych zainstalowanych sterownikach od
karty jest taka zakładka (ATI) 'Ekran' - i tam jest podawana rozdzielczość i
f. odświeżania na aktywnym monitorze (800x600, 75HZ).
Co bym nie ustawił powyżej 75Hz to i tak tyle mi ten sterownik(karta ?)
ustawia !!! Jak wybiorę 72HZ - to faktycznie się zmienia.... Jeśli ustawię
opcję częstotliwość optymalna - to jet 75Hz....i ani więcej !!!!
Co jest nie tak ? CZy to wina braku sterowników do monitora ??? Ale WinME dla
mojej 15 Daewoo ma sterowniki i monitor jest poprawnie wykryty....
Zresztą nie mogłem się na sieci doszukać nowych sterów dla tego monitora ...

Pozdrawiam i proszę o pomoc,
harpy