Re: pentium 4 vs. athlon

Autor: GrEgOR (piekarski1nospam_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 19 Aug 2002 - 09:45:54 MET DST

> Zamiast porownywac wydajnosci, skoncentruj sie i poczytaj w grupach jakie
> ludzie maja problemy z chlodzeniem tego wszystkiego co nie jest Intel.

    Problemy??? Z chlodzeniem??? Chyba jak koles zakupi procka i do niego
wentylator i dobrze go zamontuje to wszystko bedzie chulalo ( ja mam w tej
chwili wentylator puszczony na 7V i max temp to 60 stopni!! ).

> Zastanow sie dobrze co ciebie czeka kupujac Athlona. Czy te problemy warte

    Znowu slowo "Problemy". Jak sie nie potrafi samemu zlozyc kompa i ma sie
wlasnie "Problemy" to nie nalezy sie za to zabierac!!

> sa "gorszej wydajnosci", parametru mocno naciaganego.

    Ktory parametr jest mocno naciagany?? Bo tego nie rozumiem.

--
GrEgOR [ www.gregor.z.pl ]
!!!UWAGA!!!