verifying DMI pool data.....LI przy starcie kompa!! help!!!

Autor: Radek (radekhof_at_plusnet.pl)
Data: Mon 19 Aug 2002 - 09:12:03 MET DST

mam wpiety w tasmie jeden HDD Caviar 20GB, przy starcie wykrywa super
dysk, ukazuje sie ramka z hardware jaki posiadam jest ok, pozniej jest
komunikat:
verifying DMI pool data.....
LI
ten komp pracowal jeszcze 3godziny wczesniej i bylo OK, koles przyniosl
drugi dysk 1.2gb zeby cos przewalic i pozniej juz nie moglem wystartowac z
winda bo mam ten komunikat, jak odpale tylko jeden 1.2GB to oczywiscie
pojawia sie ze nie mam systemu opearcyjnego (ten jest OK) ale dlaczego u
mnie jest jak wyzej??
co juz zrobilem:
wywalilem wszystkie partycje, ponownie zainstalowalem fat32 i nowe partycje
i format i nic nie dalo. sprawdzalem PM pisze ze OK, przy fdisk spojnosc
jest OK, nigdzie nie mam klopotow z tym hdd ale wyklada sie jednak przy
starcie.....
prosze o wskazowki w czym jest problem

--
P o z d r a w i a m