Re: Co lepsze: Abit KX7-333-R czy Asus A7V333-RUF

Autor: Arek >>> (arekzieminski_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 19 Aug 2002 - 17:21:08 MET DST

"Łukasz Maśko" <masko_at_ipipan.waw.pl> wrote in message
> Ceny podobne, interesuje mnie np. awaryjność.
> --
> Łukasz

Przeciez to dwie najlepsze firmy na swiecie wiec nie wazme co wybierzesz
obie sa super . Ja osobiscie mam Asusa i z mojej strony goraco polecam .
Jezeli chodzi o Abita to ma troszke lepsze mozliwosci podkrecania ale
extremalnego . Ja ma swoim Asusie mam fsb 175 Mhz wiec kreci tez dobrze :) .
Sumujac co wybierzesz to bedziesz zadowolony , ale ja sklaniam sie ku
Asusowi tylko poszukaj nowego revision podobno sa jeszcze lepsze .

Arek