Re: Zwalnianie wiatraczka

Autor: Piotr C. (pczern_at_icpnet.pl)
Data: Sun 18 Aug 2002 - 23:11:13 MET DST

Użytkownik "AMERA" <olesn1_at_friko6.onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam!
> Jakie znacie sposoby na zwalnianie wiatraczkow?
> Chodzi mi o sposoby sprzetowe, a nie programowe.

Ja mam wentylator na athlonie (duży, jak do zasilacza) i dodatkowy w
obudowie włączone w szereg. Idealnie działa. Należy do jednego wiatraka
włączyć kondensator elektrolityczny, jakieś 100mikro, bo inaczej działa
niestabilnie ("falowanie" momentu ze względu na impulsowy pobór mocy przez
wiatraki).

pozdrawiam