Re: pentium 4 vs. athlon

Autor: Maciej \ (tp.sa_at_wp.pl)
Data: Sun 18 Aug 2002 - 22:11:20 MET DST

> Mialem zamiar wymieniac plyte glowna i nie wiem ktora grupe wybrac?
pentium
> 4 czy athlon?
> W enterze byl wykres, ktory oswiadczal iz najgorszy northwood (2,0 GHz) ma
> taka moc jak najlepszy athlon xp. W komputer-swiecie zobaczylem znowu, ze
> pentium 4 i athlon maja taka sama wydajnosc.
> Ktory procesor jest szybszy? Po cenie np. 600 zl ktory bedzie wydajniejszy
> athlon czy p4?

prosze czytac jakis faq, ew. archiwum, nie zaczynajmy tu wojny:) decyzja co
do platformy to twoja prywatna decyzja, gazetami mozna sie sugerowac i tak i
nie - ale redakcja ci nie zwroci kasy... nie wszystko zalezy od procesora
wazna jest tez plyta, ram i inne czesc, sadze ze nawet na tej grupie zostalo
powiedziane juz wystarczajaco duzo...

--
- Maciej "yaq" tp.sa_at_wp.pl -
//      Jesus SAVES!      \\