Znikl CD-Rom w Windows98

Autor: wzrak (wzrak_at_poczta.wp.pl)
Data: Sun 18 Aug 2002 - 22:10:03 MET DST

Poratujcie..
W Eksplorer Windows widzę same partycje dysku twardego, a nie widze CD-Romu.
W menadzerze urzadzen widac zainstalowany sterownik CD i nie ma zadnych
konflktow. To się stalo nie wiem kiedy. Najdziwniejsze jest to, że jak
komputer uruchomię z dyskietki i jestem w DOS-ie to normalnie wchodzę na
CD-Rom i mogę wszystko kopiować z niego.
Przy uruchomieniu komputera, komputer pokazuje zainstalowane dyski i CD
Poradzcie jak z tego problemu wyjsc
wzrak
wzrak_at_poczta.wp.pl