Re: Plyta MSI MS6380 (K7T266 PRO)

Autor: bolo (bolo_at_irc.pl)
Data: Sun 18 Aug 2002 - 21:56:34 MET DST

Użytkownik "MarKol" <markol4_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> Chodzi mi o stabilnosc, lacze mam w LAN'ie,

sprzedalem kilka plyt MSI i moim zdaniem sa rewelacyjne, znacznie lepsze od
asusow czy abitow, bomiewaz jakby bardziej nowoczesne
wsrod nich byly k7t266 i byla to pierwsza plyta ktora powalila mnie na
kolana (jakosc stabilnosc, instrukcja, dosc przemyslana i szybka) obecnie
jednak warto zastanowic sie nad kt3 ultra (2) masz chipset via 333 zamiast
266 dzwiek 6 kanalow, acha zapomnialem dodac do plyt msi dostajesz sledzia z
usb+kontrolki ktore swieca sygnalizujac ew. bledy przy starcie wer ultra2 sa
dodatkowe sledize z firewire i zlaczami do sound i spdif (czy nie ma zestawu
do bluetooth nie jestem pewien a nie chce mi sie szukac), jednym slowem
polecam! acha jest jeszcze wersja z raidem.
uwaga wersja ultra2 nie ma zlacz PS (chyba ze pomylilem znow cos)

pozdrowka
bolo