Re: Ch這dzenie wodne pytanie

Autor: benek (benek.benek_WYTNIJTO__at_wp.pl)
Data: Sun 18 Aug 2002 - 18:50:57 MET DST

> Hej, fani AMD, czy przypadkiem cena AMD plus te 600 za jego chlodzenie nie
> przekracza ceny Intel'a razem z plyta?
> Plus strach, ze cos pierdyknie i woda zniszczy kompa. Jak to opisal juz
> jeden grupowicz.

po 1 - nie rozumiem - po co mam kupowac procek o tej samej wydajnosci ale
600zl drozej ???
po 2 - a co jak mam PIV 1.8A_at_2.4 i juz dalej nie chce sie krecic na
chlodzeniu powietrzem - a na wodnym wiem ze bedzie chodzil @3.0 (lub nawet
wiecej) - co mam od razu leciec "na zakupy" i dac zarobic Intelowi - nie
wole wycisnac wszystko z tego procka za ktory juz zaplacilem
po 3 - jak sie tak boisz to nie podalczaj kompa do kontaktu bo co jak gdzies
pierdyknie transformator i poleci napiecie takie ze spali calego kompa,
najlepiej okrec go szczelnie gabka i zamknij w pancernym kufsze ze stopu
tytanu i kewlaru ;-) a na powaznie kazdy ma wolna wole i robi wszystko na
wlasne ryzyko - jeden lubi sie bac a drugi woli eksperymentowac (zamiast
rozmyslac co by bylo gdyby...)

pozdrawiam