Re: ---- Monitory LCD -----------

Autor: Zbyszek (zby_at_skrzynka.pl)
Data: Sun 18 Aug 2002 - 13:37:42 MET DST

"Slawek [am-pm]" <sl_d[FUCK_SPAM]@ms-mail.pl> wrote in message
news:ajmfol$f4t$1_at_news.bsi.net.pl...

> Coś chyba ostatnio staniał, bo u tego samego dystrybutora kosztuje nawet
> mniej, niż polecany wcześniej przeze mnie Philips 170B2M. Chyba że wkradł
> się tu jakiś błąd, bo wszędzie na świecie kosztuje ponad 1000 euro albo
> dolarów - jakby nie liczyć, ponad 4000 zł.

Na stronie Samsunga podaja taka cene sugerowana - 4099 :)
A fakt, ze jest to cena raczej srednio dolnej polki lcd 17", co mnie tez
zdziwilo.

> Prawie wszystkie parametry Samsung ma lepsze - kąt widzenia, kontrast
> (500:1), czas reakcji. Gdyby jeszcze miał możliwość pracy w orientacji
> portretowej, to byłaby pełnia szczęścia i mój nowy numer 1. Ale chyba nie
ma?

Chodzi o Pivot? Owszem ma.

> A jednak czasami producenci podając parametry swoich urządzeń nie kłamią,
> co potwierdza twoja ocena organoleptyczna. Bo patrząc tylko na suche
liczby
> ten Samsung jest najlepszy.

No ja go parametrami porownywalem z Eizo ;) ale, ze z Eizo bylby problem ze
sprowadzeniem (to oficjalnie, a tak naprawde to design by Porsche), to nowa
wlascicielka zdecydowala sie na Samsunga, ktory nb bardzo sie wpasowal z
zestawem bezprzewodowym Logitecha (tym czarnym).

> Myślę sobie, że nawet jak trzech tutaj go kupimy, to dystrybucja tego
monitora
> się nie załamie.

Oby :)

pzdr