Re: powiadomianie sms

Autor: Tomasz Jaszowski (toudi_at_tower.t16.ds.pwr.wroc.plNO_SPAM)
Data: Sun 18 Aug 2002 - 12:45:18 MET DST

Użytkownik "Jarzyn" <mjarzyn_at_polbox.com> napisał w wiadomości
> Witam
>
> wie ktos moze jak zrobic (i czy w ogole sie da) darmowe powiadomianie sms
na
> tel. kiedy przyjdzie mail na jakies konto (np na konto Neostrady, tam
> powiadamiania nie ma standardowo). Jezeli ktos to stosuje to z checia
> poczytam jak taki trzeba zrobic trik.
>
> P.S. nie mam pojecia o programowaniu sieci (z PHP, MySQL, Pearl nie mam
nic
> wspolnego)

Tak to sie nie bardzo da... mozesz zrobic cos takiego, zeby maile
przepuszczacz przez jakies konto z opcja forwardu i powiadamiania_sms ...
tylko ze wtedy bedziesz podawal znajomym adres darmowego, a odbieral na tym
na neo, (ale nie musisz korzystac tego na neo). A najlepiej to sobie
zaplacic za jakies komercyjne konto... wcale nie sa takie drogie, a w razie
czego jest kogo zjeb#$@% :)

osobiscie polecam home.pl za podstawowe konto tylko 50PLN/rok albo
150/wiecznosc :)

co prawda sam nie korzystam, bo mam takie na swojej wlasnej maszynie, ale
tych Panow polecam z czystym sercem :)

--
Tomek