Re: co sadzicie o plytach ECS?

Autor: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne (smolik_at_stanpol.com.pl)
Data: Sun 18 Aug 2002 - 00:34:33 MET DST

On Sat, 17 Aug 2002, Peli wrote:

>+ > Nigdy nie przyznawaj sie tu na grupie ze masz ecs ktory chodzi stabilnie bo
>+ > swieta inkwizycja Cie dopadnie i pocwiartuje!!! Widocznie masz farta ....
>+
>+
>+ Witam.
>+ Ja mam ecs-a K7S5A , syn ma ECS-a K7 S5a

 Potwierdzam, znam 3 osoby którym S5a (1 szt.z LAN, 2 bez)
działają bez zacięć - od momentu wgrania aktualnych BIOSów
(poprzednio zdarzały się cyrki przy próbie restartu PCta).
[...]
>+ Pozostały jeszcze nieliczne niedobitki n i e d o w i a r k ó w
>+ ECS-y DZIAŁAJĄ POPRAWNIE. !

 -:)

 Pozdrowienia, Gotfryd
(piszący z ASUSA TX, AOPEN Athl. stoi obok - tak że proszę nie
 sugerować że reklamuję ECSy bo sam mam !)