Skaner i kabelek LPT/LPT- czy sa inne standardy

Autor: Speedy (speedy_at_2a.pl)
Data: Sun 18 Aug 2002 - 00:26:18 MET DST

Hej

Mam pytanie o taki kabelek ("równolegly"). Jak moze byc maksymalnie dlugi?
Czy jest tylko jeden standard takich kabli czy wiecej?
Mam skaner na LPT1 i chcialem postawic go nieco dalej od kompa niz metr
(tyle ma na oko oryginalny kabelek). Kupilem wiec taki kabelek dlugosci 3 m.
Niestety skaner z nim nie dziala. Dolozylem taką złączke (gender changer) z
2 gniazdami LPT na koncach i polączylem nowy kabelek ze starym. Rowniez
skaner nie dziala.
Do wyjscia skanera (podlaczonego przez stary "krotki" kabel z ktorym
dziala), tam gdzie mozna przypiac drukarke podłączylem ten nowy, 3-m kabel,
zlączke jw. i kabel do drukarki - drukarka nie dziala.
Pomyslalem ze to problem z kabelkiem i wymienilem go w sklepie. Niestety ten
wymieniony zachowuje sie tak samo z czego wnosze ze to nie kabelek jest do
d... tylko ja. (albo wszystkie kable rownolegle zostaly wczoraj zniszczone
przez Marsjan za pomocą tajemniczych promieni Z).
czy ma ktos jakis pomysl? a moze ktos z obecnych ma skaner na LPT z dluuugim
kabelkiem i cos mi podpowie?

--
Pozdrovionka
Speedy