Re: myszka - problem

Autor: Speedy (speedy_at_2a.pl)
Data: Sun 18 Aug 2002 - 00:06:35 MET DST

Hej

Użytkownik "MarekB" <ramirez@_nospam_kki.net.pl> napisał w wiadomości
news:ajmb3a$pks$1_at_news.onet.pl...
ciach mysza radiowa

> Jeszcze jedno, czy są takie myszy ale optyczne? Ta pozyczona Logitecha
ktora
> posiadam obecnie jest optyczna i na prawde rewelacyjnie sie nią pracuje..
> tylko jest na smyczy :)

Są ale drozsze, Logitech chyba kolo 280 zł, najtansza jaką widzialem to
Trust za 189 (chociaz to dosyc dawno bylo, moze juz troche stanialy...)
Sam sie nad taką zastanawiam. Z tego co ludzie mowią glowna wada takich
myszy to duzy pobór mocy, duze i ciezkie akumulatorki.w miare czesto trzeba
ladowac/wymieniac...
Sam mam obecnie radiową A4Tech RFSW25, baterie (2xAAA) starczają na 1 -3
mies.

--
Pozdrovionka
Speedy