pady systemu

Autor: Mikołaj Jopczyński (miszka.org_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Sat 17 Aug 2002 - 23:58:02 MET DST

witajcie... mam taki problem, wiesza mi sie przy ogladaniu tv z tunera komp
mi sie wiesza (winda 98 se). zeby bylo smieszniej, zrobilem reinstal...
sytemu, i bylo cacy... aaa jszcze jedno... jak odpalam winampa... to zanim
uslysze muzyke musze odczekac jakies 10 s... wtedy winda staje mozna ruszac
myszka, potem kazda nastepna piosenka leci ok.... i gdy zainstalowalem winde
odpalilem tunera bylo ok... przez jakies 2h, potem jak zwykle zwis.potem
nasteopny i winamp znowyu zaczal glupiec (przed zwisami i po reinstalu bylo
ok)... wiec zwisy windy przy ogladaniu tv i stawanie winampa maja cos ze soba
wspolnego, dziwne, ze zaraz po reinstlu jest ok, a potem sie sypie... prosze
Was o pomoc...

p.s.
dzwiek i tuner nie sa na tym samym przerwaniu

konfiguracja:
cII633
128 mb ramu hitachi 100mhz
abit st6-raid (815)