Re: ecs k7vza + duron 1200 wielki problem !!!!

Autor: Rafalus (rkowalik_at_wp.pl)
Data: Sat 17 Aug 2002 - 23:48:34 MET DST

> Dodam też że wentyl mam ok. TITAN jakiśtam, temp. jest w normie ok. 40 st.
> czasami wyskakuje bios checksum error !!!!!!

Domyslam ze zaczelo sie wszystko po aktualizacji biosu. Mialem podobny
problem choc na innej plycie. Po zrobieniu update'u pojawil sie wlasnie
Checksum error. Je nie wiem jednak czy komp sie wieszal bo udalo mi sie to
zaraz naprawic :). A zrobilem to tak: wszedlem do biosu i zmienilem jedna z
opcji (nie wazne jaka) i zapisalem zmiany. Po ponownym uruchomieniu problem
znikna :))
Moze i w twoim przypadku to pomoze.

Pozdrawiam
Rafalus