ATI czy nVidia?

Autor: grysio (grysio20_at_wp.pl)
Data: Sat 17 Aug 2002 - 22:11:48 MET DST

Cześć

Ostatnio bardzo mocno zastanawiam się nad nową kartą graficzną bo stary
GeForce 2 MX 400 64 MB
(jakiejś tandetnej marki) sie dławi a także nie zapewnia mi pełni doznań
jakościowych wyświetlanego
obrazu :(
Za jakieś 600-800 PLN chciałbym kupić sobie jakąś porządną kartę, która
przedewszystkim
ma zapewnić mi dobrą jakość obrazu ale także przyzwoitą wydajność 3D
(czasami lubię pograć,
choć większość czasu przy komputerze zabiera mi przyglądanie się literkom i
cyferkom
- edytory tekstu, czasami obróbka grafiki w Photoshopie - pracuję w
rozdzielczości 1152x864 w 100Hz,
monitor LG Flatron 795FT Plus, w komputerze: P4 2GHz, 512 MB DDR na i845E)
    Ze wstępnej selekcji wyszło mi tak:
    1) GeForce 3 TI 200
    2) GeForce 4 TI 4200
    3) ATI Radeon 8500
Myślałem też o Matroxie 550, podobno ma rewelacyjną jakość obrazu ale na tym
się raczej nie pogra.
Jest dużo kart, różnych producentów w różnych cenach - i tu liczę na waszą
radę...
nVidia? ATI? Co mam kupić?, jakiej firmy? Pomóżcie!

Grysio.