FDD i PCMCIA w notebooku

Autor: Pawel (fazilog_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 17 Aug 2002 - 21:23:01 MET DST

witam!
Mam pytanie dosc dziwne :)
dostalem od znajomego notebooka toshiba 200cds, dosc leciwego z 1997/8 roku,
ale bez stacji dyskow... mam mozliwosc zakupu karty Compaqa PCMCIA z napedem
FDD za jakies 100zl- i tu mam pytanie, jako, ze z notebookami nie mialem
dotad do czynienia... czy taka karta bedzie dzialac z tym notebookiem, jako
ze to PCMCIA (czyli jakis standard uznany przez wszystkich...) czyli nie
powinno byc chyba problemow - czy dobrze rozumuje? i jeszcze jedno, w
zasadzie zasadnicze pytanie - czy mozna bedzie bootowac komputer przez taki
naped podlaczony do PCMCIA - nie mialem z tymi kartami do czynienia i stad
moze dla niekorych takie dziecinne pytania. z gory dziekuje i pozdrawiam

pawel