Re: GeForce 2 MX 400 pamięć 64, Mb a stara plyta ??

Autor: Friend (universum_at_poczta.fm)
Data: Sat 17 Aug 2002 - 20:44:52 MET DST

Chodzi tu chyba o wersje AGP a nie szybkosci jej pracy. Plyta o ktorej
pisalem SOYO chipset
BX-6BE miala AGP 1.0 i szybkosc 1x i 2x mialem wtedy karte STB velocity
(riva TNT) w specyfikacji ktorej wyraznie pisali AGP ver.1.0.Tak prawde
mowiac to wtedy dlugo doktoryzowalem sie nad tym problemem, w serwisach
kilku firm rozkladali rece mowiac "plyta do wymiany" ale jezeli nie masz
takich objawow jak ja (ciemny ekran w windzie po zainstalowaniu sterow) to
moze problem tkwi gdzie indziej (nie wiem czy juz kupiles ta karte czy nie)

Na niektorych kartach MX (sprawdzalem na stronach producentow) pisali w
wymaganiach sprzetowych: AGP 1.0, kiedy poszedlem do sklepu i ogladalem
instrukcje obslugi to juz bylo napisane AGP 2.0.
Do konca nie wiem jak to jest, w kazdym razie do mojej plyty nie bylo nowego
biosu wiec sprzedalem to w chol..re i kupilem nowa (wtedy mialem PIII 600MHz
teraz ECS + Celeron 1300Tu).

Friend