PCchips nieudolnie podrabia plyty ECS

Autor: Sybaryta (wbros2002_at_tlen.pl)
Data: Sat 17 Aug 2002 - 20:44:56 MET DST

Hi.

Nie wiem czemu ale ostatnio w polskich hurtowniach masowo pojawily sie plyty
PCchips'a na SIS 645 pakowane w pudelka od ECS'a i sprzedawane jako P4S5a a
sa to w rzeczywistosci dosyc kiepskie M930LR gdzie nawet nie dziala plytka
dostarczona od ECS'a. Co prawda udalo mi sie updatowac bios z ECS'a i
wszystko chodzilo normalnie to jednak ile sie musialem naszukac sterownika
od Audio bo ten co normalnie sie wgrywa na ECS-ie nie dziala na PCchipsie

Plyty wygladaja podobnie ale nie tak samo. Inny jest laminat (u PCchips'a
czerwony i czerwone gniazda a u ECS'a niebieskie a laminat brazowy).
Pare miesiecy temu wcisneli mi tez ale oddalem niby P6S5a ale byl to Pcchips
i nie dzialalo na nim Tualatinum.