Sony FDTrinitron i smugi na ekranie

Autor: Wojt (rwxrwx_at_usun_to.poczta.onet.pl)
Data: Sat 17 Aug 2002 - 19:56:05 MET DST

Dzisiaj przy czyszczeniu ekranu monitora mocniej przycisnąłem chusteczkę
(+preparat basf fantastic clean, przez rok nie miałem z nim problemów)
i pojawiła się jasna, blada smuga. Widać ten syf pod światło i co gorsza
na jasnych fragmentach obrazu. Czy jest to efekt uszkodzenia powłoki
antyrefleksyjnej i będzie widoczny do zasr*nego końca żywota tego
sprzętu ? Ew. czy jest szansa na doczyszczenie po zmianie środka na
jakąś piankę etc. ?

W.