Re: ---- Monitory LCD -----------

Autor: Rafał Tomasik (rafal_at_zt.kielce.tpsa.pl)
Data: Sat 17 Aug 2002 - 18:44:58 MET DST

"Marcin Sokołowski" wrote:

> Użytkownik "Slawek [am-pm]" <sl_d[FUCK_SPAM]@ms-mail.pl> napisał w
> wiadomości news:ajkca4$ep6$1_at_news.bsi.net.pl...

> dobrych
>
> Nie ponoc, tylko w rzeczywistosci :)
> Sygnal tworzony na karcie graficznej ma postac cyfrowa. Panel LCD tez
> jest cyfrowy. I co sie dzieje w przypadku, gdy taki panel nie ma gniazda
> DVI, tylko zwykle D-Sub: sygnal cyfrowy jest konwertowany na analogowy,
> puszczany przez gniazdo D-Sub, po czym w panelu znowu konwertowany z
> analogowego na cyfrowy.
> W przypadku DVI tych ceregieli nie ma. A zobaczyc mozna roznice na
> [...]

generalnie nie ma róznicy ...
tak przynalmniej jest na LCD EIZO i karcie matrox G550
(oba urzadzenia maja wyjścia DVI i D-sub)
własnie zasymulowałem sobie polaczenie dualhead w opcji clone
czyli jednym przyciskiem monitora zmieniałem sobie wejście
w monitorze (analog i digital) i mogłem zaobserwowac ten sam obraz.

róznica jest, ale prawie nie zauważalna ...
nie wiem, może na innych kartach i monitorach jest róznica,
ale na G550 i EIZO nie ma !

R.