Re: _po raz kolejny zasilacz...

Autor: Andrzej Pinczuk (andy.SPAM.PRECZ_at_send.pl)
Data: Sat 17 Aug 2002 - 18:20:40 MET DST

Nedved <ned_at_poland.spam.nie.pl> napisał(a):

>teraz chodzi ze starym celeronem, ale chce tego uzywac
>do Durona 650 na Shuttle AK31 lub Microstar K7T266 Pro2A
>karta to zwykla Vanta 16MB AGP, czy cos sie moze stac, tj. jakis pad
>(wybuch?) nawet jezlei to czy moze mi wywalic caly sprzet

Moze wywalic troche podzespolow.

> czy tylko
>zasilacz?

Nie ma reguly, moze tez sam zasilacz pasc. Tego nie przewidzisz.

Zeby jedna nie dramatyzowac - taka szansa dotyczy wlasciwie
kazdego zailacza (glownie jednak tych nie markowych), natomiast
w Twoim przypadku bym sie specjalnie nie przejmowal, 235 W
powinno wystarczyc (o ile nie masz jeszcze w zanadrzu 8 dyskow :-) )

Andy