Re: Soltek 75KAV+ i AthlonXP

Autor: Sebol (lobo_at_space.pl)
Data: Sat 17 Aug 2002 - 18:05:06 MET DST

Użytkownik "anty_k" <piciucha_at_wupe.pl> napisał w wiadomości

> I pytanie jeszcze mam proste do Ciebie.
>
> Jakie śmigiełko do tego "cudu" kupić, żeby przegrzewać się nie chciał?

powiem szczerze - jebie mnie temp - na d850 mialem ciagle 73 i chodzil bez
problemow. Teraz na 1.7xp mam 53 i tez mnie to wali. :D Co do marki to jakis
syf za 40 zl hm.. spire czy costam. Jakby bylo wieksze gowno za 30 zl i temp
wzrosla o 10 stopni to chetnie bym to zamienil za 2 piwka.

btw: ahaaaa - jak bedziesz zakladal ten wentylatorek to uwazaj na
kondensatory na godzinie 3 - jakis debil postawil je 2 cm od gnizda. Jakbym
go dorwal to bym mu....... Tak wiec wczesniej lepiej se lekko wygiac zanim
zmiazdzysz je radiatorem.

--
lobo_at_space.pl