program do sprawdzenia pamięci ?

Autor: Pel (radmagakh_at_poczta.fm)
Data: Sat 17 Aug 2002 - 16:12:30 MET DST

Hi
mozecie mi polecic jakis program do sprawdzenia pamieci RAM - czy wszytko z
koscia jest ok?
bo po zakupie 256 DIMM 7,5 ns w xp zaczely mi sie dziac dziwne rzeczy -
wywieszanie sie podczas obciazania procka np w grach -- wczesniej na module
128 MB nie mialem takich problemow- jedynie gre przycinalo
a teraz plynnie chodzi - no ale po pewnym czasie sie wywiesza.

Czy to wina xp - i trzeba reinstalowac ?
czy moze modulu pamieci ?

jesli to drugie - to poleccie mi jakis programik do sprawdzenia - mam si
soft sandra - ale tam za wiele mi nie pokazuje