Re: ECS - nie taki zły ...

Autor: TJD (tjd_at_klub.chip.pl)
Data: Sat 17 Aug 2002 - 12:53:47 MET DST

>to wymien karte graficzna na GF1 DDR, lub jakas
>mocniejsza karte dostepna obecnie na rynku,

Ciągle zastanawiam sie nad Gf 3Ti lub nawet jakimś 4.

>wloz karte dzwiekowa (Live! powinien byc ok. ;) ),

Zbędne. Mam AC97 wbudowaną w płytę i wystarcza.

>moze tuner TV?

Może ...ale po wakacjach.

>Kontroler SCSI?

Po co? Nie mam dysków ani żadnych innych urządzeń SCSI i nie zamierzam
kupić.

>Modem na PCI?

Miałem ...ale od jakiegoś czasu nie jestem skazany na TP S.A. i DialUp'a :)

>Dorzuc CD-RW i DVD?

Nagrywarka jest a DVD było i sobie działało przez tydzień (z dobrym
skutkiem).

> Wloz potem Athlona XP (moze byc ten 1800+, o >ktorym
>pisales), pusc go na 133MHz i sprobuj dojsc do ladu z >caloscia sprzetu.

Działał na 133MHz i co więcej doszedłem z nim do ładu.

>Mozesz sie nieco zdziwic...

mogę?

tjd