Re: [OT] ceny procesorów AMD

Autor: Krzysiek (silverman_at_oldschoolmotherfucker.com)
Data: Sat 17 Aug 2002 - 12:25:27 MET DST

Witold Wladyslaw Wojciech Wilk <maniack-
news_at_zawilcow.tyc.katowice.supermedia.pl>, wrote in
news_at_zawilcow.tyc.katowice.supermedia.pl:

> tak, tak, chlip, chlip, chyba kupię na zapas kilka krzynek :)

NO ja czekam na wyplate :)

> swoją drogą każdemu zapasy polecam, bo inaczej będzie krucho,... bo jak
> ru bez pilsnera żyć?:)

NIe da rady bo znowu bedzie dalej do Europy :/

> ale zapewne szybko ropoczną od nowa produkcję ;)

Ja mam te co sa rozlewane w Poznaniu wiec moze tak szybko nie poczuje tego
:P

--
Krzysztof Szczepanek mailto:silverman_at_go2.pl
!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!