Re: ---- Monitory LCD -----------

Autor: Zbyszek (zetzzet_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 17 Aug 2002 - 11:18:47 MET DST

Użytkownik "Pawel" <apro_at_o2.pl> napisał w wiadomości
> Witam
> Planuję zakup monitora lcd 17".
> Jest b.dużo modeli i nie wiem na jaki się zdecydować.
> Możecie mi coś poradzić?
> Dzięki

Polecam Samsunga 171P. Dosc drogi (4100zl) ale warto, pomijajac piekny
design by Porsche, aczkolwiek dla niektorych wyglad tez ma znaczenie, to
naprawde wysokiej jakosci matryca. Mialem okazje popracowac troche przy nim,
i naprawde ma szeroki kat patrzenia i dobry kontrast, a malo tego w sklepie
porownalem go ze stojacym obok HP 17" za 3600zl. Kat patrzenia - Samsung o
wiele lepszy, intensywniejsze kolory, aczkolwiek co do kolorow to sa
intensywne, fajnie to wyglada ale sa zbyt intensywne - az nienaturalne. I
jeszcze na tanszych lcd patrzac nie prostopadle, tylko nawet pod
najmniejszym katem to powierzchnia tak lekko odbija na bialo, jakbys taka
lekka mleczna szybke polozyl na monitorze, nie wiem jak to opisac, natomiast
w Samsungu nie ma tego efektu. Ogolnie wrazenia bardzo pozytywne. I fakt, iz
jest to falgowy monitor Samsunga pozwala przypuszczac, ze wybieraja do niego
najlepsze matryce, wiec nie trzeba sie obawiac bad pixeli (ten przy ktorym
pracowalem jest ok- sprawdzilem).

Sam zamierzam zakupic w/w Samsunga, wiec mam nadzieje iz zbyt wielu osob do
niego nie zachecilem, bo to podobno jakas Limited Edition, a kupowal bede za
miesiac :)

A tak z wrazen z ogladania LCD, to jeszcze widzialem jeden, ktory bije
wszystkie inne na glowe, obraz idealny, gdyby sie nie ruszal, to bym
pomyslam, ze w sklepie nakleili jakas naklejke na monitor........tak mowie o
iMacu ;)))

pzdr
Zbyszek